2010-01-03

Tavlor till barnens sovrum

Just nu är jag helt besatt av att titta på tavlor till barnens nya sovrum på nätet. Det vore förstas bra om det fanns tapet på alla väggar innan man fundera på att hänga upp tavlor, men jag kan ju inte ha koll på alla detaljer.

Den här postern köpte jag häromdagen. Motivet är från 1970 och formgivaren heter Graziela Preiser. Hon var välkänd under 70-talet och har nu börjat att ge ut några gamla klassiker igen.



Det här är en annan av hennes affischer som jag ska nog också köpa så småningom.



Och så hittade jag idag de här jättefina bilderna av Los Formos på signerat.se:




Det var en riktig utmaning att hålla mig från att trycka på "Köp"-knappen på en gång och vi får se hur länge jag kan avstå. Affischerna skulle verkligen passa perfekt i Pontus rum.

Jag måste väl skynda på maken så att rummen snarast blir klara.

1 kommentar:

  1. Underbara!!! Jag gillar speciellt de två sista (förstås). Kul att du börjat blogga igen.

    SvaraRadera