2010-02-28

Jäkla morotsknaprare

Jag vaknar glad efter en trevlig kväll hemma hos Muddiz och vad får jag läsa på hennes blogg? Hur jag saboterar hennes diet genom att hela tiden fresta henne med onyttig mat. Hur jag befläckade hennes hem genom att ta med mig snacks som vi skulle njuta av medans vi tittade på melodifestivalen. Men pratar hon om hur jag trotsade snön och kylan för att ta mig hem och hämta gräddfil till deras dipp? Talar hon om att jag också tog med mig popcorn till barnen och att det var tack vare mina "onyttigheter" att vi fick titta på melodifestivalen i lugn och ro? Och hur roligt är det egentligen med lördagsmys när man sitter bredvid någon som knaprar morötter som en överdimensionerad kanin, hm??

Så här ser jag på min insats:

 

Att Muddiz ser det här istället, det kan jag inte göra någonting åt:


Fast man tror ju att någon som äter så många morötter borde ha bättre syn...

1 kommentar:

  1. OK...I see the problem, men jag tror inte att hon är särkilt olyckligt. Hon kanske är den sista fokuserade personen i gänget! Jag menar hon har ett mål, och hon lyckas! HURRAY!!

    SvaraRadera