2010-06-11

Tröttare än trött

Jag har fått många kommentarer av mina 3 trogna läsare om att jag har blivit väldigt dålig på att uppdatera bloggen. Det har ju inte ens gått 2 månader! Och 2 månader i verkligheten motsvarar bara 2 sekunder i den heltidsförvärvsarbetessmåbarnschocken som jag kallar mitt liv. Ni kan ju verkligen inte förväntar er att jag uppdatera varannan sekund...

Jag är ju redan trött som det är. Väldigt, väldigt trött. Inte "Oj, om jag bara sover en timme längre i  helgen så blir jag hur utvilad som helst" utan en "Jag tror att det är dags att köpa den stora flaskan flytande järntillskott" slags trötthet. När jag sitter här och läser texten som jag skrivit låter även min inre röst som om den håller på att somna.
Jag har provat allt möjligt för att känna mig lite mer vaken, men det visade sig att choklad och vingummi tyvärr inte var så uppiggande som jag hade hoppats. Om järntillskottet inte heller fungerar vet jag inte vad jag ska ta mig till. Kanske saltlakrits...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar