2010-03-20

Multitasking

I ett försök att vara mer aktiv (och träna bort den där Bob jordgubbssylten som jag hade på min frukostmacka) fick jag för mig att det var en bra idé att jogga i duschen. Ni vet, som en slags vardagsmotion.
Tyvärr gjorde avsaknaden av kläder det alltför tydligt att många delar av min kropp joggade i sin egen takt. Långt efter att jag hade slutat jogga dessutom.
Det var inte heller så lätt att tvätta håret medans man rörde på sig.
Nu svider mina ögon. Av shampot. Och åsynen.

2 kommentarer:

  1. haha, nu vet jag i alla fall att jag inte ska ge mig på att motionera i duschen.. kan tänka mig att det dessutom finns en rätt hög skaderisk om man springer på ett blött duschgolv?! (om inte av det hala golvet så av kringflygande kroppsdelar)..

    SvaraRadera
  2. Huvudingrediensen i Bobs jordgubbssylt är socker. Socker! Jag var helt enkelt för skamsen för att oroa mig över sånt som att halka och göra mig illa. Och med tanke på all den mjuka fodringen på min kropp lär jag nog inte bryta ett ben ändå...

    SvaraRadera